Sri Indar Hotel
0 malam
Bilik dan Tetamu
1 bilik, 2 Dewasa, 0 Kanak-kanak
Semua Penginapan di Bukit Mertajam

Sri Indar Hotel

554-555, Jln Sungai Rambai, 14000, Bukit Mertajam, Pulau Pinang, Malaysia
Lihat Peta
Penginapan di SRI INDAR HOTEL- BUKIT MERTAJAM menempatkan anda di tengah-tengah Bukit Mertajam, dalam lingkungan 5 minit memandu dari Hospital Bukit​ Mertajam dan Hospital Pakar KPJ Penang. Hotel ini berada 21.4 km dari Medan Beli-belah Queensbay dan 24.9 km dari KOMTAR.Lihat Lagi
Kami Memadankan Harga
hotel overview picture
3.9/5Baik·Lokasi Yang Sangat Baik
Pengering rambut disediakan atas permintaan. Ia sangat dekat dengan Jalan Pasar dan Pek Kong Cheng
Kemudahan
Letak Kenderaan PersendirianPercumaKaunter penerimaan tetamu 24 jamWi-Fi di kawasan awamPercuma
Semua Kemudahan
Persekitaran
Lapangan Terbang: Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang
(26.8km)
Kereta api: Bukit Mertajam Railway Station
(2.7km)
Mercu Tanda: Buddhist Association of Bukit Mertajam 大山脚佛学会
(230m)
Peta

Bilik

Ulasan Tetamu

Polisi

Perkhidmatan & Kemudahan

Bilik Bajet
7

Bilik Bajet

1 katil queen
Mempunyai tingkap
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
TV
Tandas peribadi
Perapi rambut
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
bilik deluxe, 1 Katil King Size
13

bilik deluxe, 1 Katil King Size

1 katil king
Mempunyai tingkap
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Tuala
Tandas peribadi
Perapi rambut
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Bilik Deluxe Double
16

Bilik Deluxe Double

1 Katil double
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Tandas peribadi
Almari pakaian
Pengemasan harian
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Bilik Double Standard
16

Bilik Double Standard

1 Katil double
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Tandas peribadi
Perapi rambut
Syampu
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Suite Keluarga
15

Suite Keluarga

2 Katil double
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Tandas peribadi
Perapi rambut
Syampu
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Bilik Twin Standard, 2 Katil Twin
7

Bilik Twin Standard, 2 Katil Twin

2 Katil bujang
Tiada tingkap
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Bilik Mandi Peribadi
TV
Tuala
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Suite Superior
13

Suite Superior

1 Katil double dan 1 Katil bujang
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Tandas peribadi
Perapi rambut
Syampu
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Bilik Asas
5

Bilik Asas

1 Katil double
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Bilik Mandi Peribadi
TV
Tuala
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Sembunyi Jenis Bilik

Ulasan Tetamu(33)

3.9/5
Baik
Ulasan Yang Disahkan
  • Kebersihan3.9
  • Kemudahan3.8
  • Persekitaran4.1
  • Perkhidmatan3.9
Pengguna Tetamu
7 Februari 2024
Saya pilih hotel ini sebab dekat sangat dengan masjid jamek sungai rambai bukit mertajam dalam 300m dan masjid jamek padang lalang dalam 350m. Jalan menghala ke masjid sungai rambai akan lalu caltex ada 7eleven. Lepas masjid tu ada kedai makan. Jalan ke ETS Bukit Mertajam dekat sahaja. Boleh jalan kaki. silap haritu booking grab sebab alamat di map dalam 2 km lebih. Sebenarnya kurang 1km. Port makan pun femes. Tapi tulah bila naik public transport, kurang berjalan. Aircond tak berapa nak sejuk. TV tak boleh tengok. Alas cadar tilam mcam perlu tukar yang baru la. Pintu tandas tak boleh nak selak.
Terjemah
Wong
1 Januari 2024
Hairdryer is provided upon request. It is very close to Jalan Pasar and Pek Kong Cheng
Terjemah
Jeevendren
1 November 2023
Happy staying here, the best staying here where it is located in a city that have mall, shops, next to Hospital, another hotel, banks and many type of facilities here and been provided. Always staying here
Terjemah
Pathmarajah
28 Februari 2024
Nice location
Terjemah
Calvin KS Tan
3 April 2024
Overall conditions are good. TV remote is not functioning and toilet bowl is quite short compare with normal one.
Terjemah
Uno Gan
31 Mac 2024
Business trip nice and comfortable hotel Stuff is Friendly Room was clean Around the area is food everywhere!!!
Terjemah
Pengguna Tanpa Nama
24 Ogos 2023
Terkejut juga bila masuk bilik 519 ada yang perlu dibaiki untuk nampak lebih kemas dan bersih. Kalau tak diperbaiki, sekali ni je la penginap di hotel ni. Hotel lain dengan harga sama lagi kemas dan terjaga. - Tandas ok, tapi jubin dicat putih dan tidak kemas. Hose tiada penyangkut. Water heater ok. Bingkai pintu bilik air kena ditukar sebab ada kesan reput. Siling bilik air ada kesan kotor. - Tilam dan cadar, ok dan selesa. - Plug dan suis perlu ditukar baru, ada yang dah tertanggal cover. Baik tukar baru semua baru nampak kemas dan selamat untuk digunakan. - Aircond lama dan buruk tapi masih berfungsi dengan baik. - Hanger tak banyak mungkin ada penghuni yang ambil dengan sengaja.
Terjemah
SANIA THE TRAVELLER.
2 September 2023
STAYED FOR ONE NIGHT FOR BUSINESS MEETING. COZY ROOM WITH TIDY BED BUT CAME WITH NO WINDOW. BATHROOM IS CLEAN. TOOTHBRUSH, SHAMPOO AND BATH SOAP ARE PROVIDED. A MINI WATER DISPENSER IS PROVIDED IN THE ROOM.. PARKING IS AVAILABLE INFRONT OF THE HOTEL. EXCELLENT LOCATION OF THE HOTEL, JUST NEXT TO THE MAIN ROAD.
Terjemah
Pengguna Tetamu
3 Oktober 2023
其他都挺滿意的,就是吃飯不太方便
Terjemah

Polisi Tempat Penginapan

Waktu Daftar Masuk & Daftar Keluar
Waktu daftar masuk: Selepas 14:00
Waktu daftar keluar: Sebelum 12:00

Waktu operasi meja penyambut tetamu: 24/7

Untuk daftar masuk, hubungi tempat penginapan 1 hari lebih awal

Polisi Kanak-kanak
Kanak-kanak boleh menginap di sesetengah bilik hotel ini.

Katil Bayi dan Katil Tambahan
Untuk semua jenis bilik, katil bayi tidak boleh ditambah. Polisi katil tambahan berbeza-beza mengikut jenis bilik. Sila rujuk polisi jenis bilik yang berkaitan.

Sarapan Pagi
Sarapan pagi tersedia di hotel. Sila hubungi hotel untuk butiran lanjut.
UmurBayaran
Dewasa
Hubungi hotel
Bayaran sarapan tambahan tidak termasuk dalam jumlah bayaran dan perlu dibayar di tempat penginapan.

Lihat Lagi

Keterangan Penginapan

  • Dibuka: 2009
  • Bilangan Bilik: 180
Penginapan di SRI INDAR HOTEL- BUKIT MERTAJAM menempatkan anda di tengah-tengah Bukit Mertajam, dalam lingkungan 5 minit memandu dari Hospital Bukit​ Mertajam dan Hospital Pakar KPJ Penang. Hotel ini berada 21.4 km dari Medan Beli-belah Queensbay dan 24.9 km dari KOMTAR.

Manjakan diri anda dengan urut di tapak atau gunakan kemudahan lain yang termasuk akses Internet wayarles percuma.

Gunakan Perkhidmatan bilik 24 jam di hotel.

Kemudahan yang ditampilkan adalah termasuk daftar keluar ekspres, meja/kaunter hadapan 24 jam dan tempat simpanan bagasi. Tempat letak kenderaan sendiri percuma terdapat di tapak hartanah.

Selesakan diri anda di salah satu daripada 76 bilik tamu berhawa dingin. Akses Internet wayarles percuma disediakan untuk membolehkan anda sentiasa berhubung. Bilik mandi dengan pancuran mandi disediakan. Kemudahan yang disediakan merangkumi air botol percuma, manakala pengemasan disediakan setiap hari.

Perkhidmatan & Kemudahan

Lihat Lagi

Soalan Lazim

Apakah waktu daftar masuk dan waktu daftar keluar di Sri Indar Hotel?

Waktu daftar masuk adalah selepas 14:00 dan waktu daftar keluar adalah sebelum 12:00.

Apakah kemudahan dan perkhidmatan yang disediakan di Sri Indar Hotel?

Sri Indar Hotel mempunyai kemudahan dan perkhidmatan yang berikut: Tempat Letak Kenderaan, Kaunter penerimaan tetamu 24 jam, Wi-Fi di kawasan awam.

Adakah sarapan disediakan di Sri Indar Hotel?

Ya, Sri Indar Hotel menyediakan sarapan.

Apakah lapangan terbang yang terdekat dengan Sri Indar Hotel?

Lapangan terbang terdekat adalah Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang. Jaraknya adalah 26.8km dari hotel dan dalam perjalanan lebih kurang 31minit dengan menaiki teksi.

Adakah Wi-Fi disediakan di Sri Indar Hotel?

Ya, hotel menyediakan Wi-Fi.

Adakah Sri Indar Hotel menyediakan perkhidmatan jemputan pergi-balik lapangan terbang?

Tidak, Sri Indar Hotel tidak menyediakan perkhidmatan jemputan pergi-balik lapangan terbang.

Adakah Sri Indar Hotel mempunyai kolam renang?

Tidak, Sri Indar Hotel tidak mempunyai kolam renang.

Adakah tempat letak kenderaan disediakan di Sri Indar Hotel?

Ya, tempat letak kenderaan disediakan di Sri Indar Hotel.

Berapakah harga untuk menginap di Sri Indar Hotel?

Harga di Sri Indar Hotel adalah tertakluk kepada perubahan mengikut tarikh, polisi hotel, dan faktor lain. Untuk melihat harga, sila cari tarikh yang anda ingin menginap di hotel.

Adakah Sri Indar Hotel terletak berhampiran dengan stesen pengangkutan?

Stesen terdekat adalah Bukit Mertajam Railway Station. Ia berjarak 2.7km dari hotel. Lihat di Peta

Tentang Penginapan Ini

Lapangan Terbang TerdekatLapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang
Jarak ke Lapangan Terbang26.8KM
Stesen Kereta Api TerdekatBukit Mertajam Railway Station
Jarak ke Stesen Kereta Api2.74KM
Harga Purata DaripadaMYR142
Penarafan Bintang Hotel2