Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West(成都宽窄巷子西美居酒店(奎星楼美食街店))
1 malam
Bilik dan Tetamu
1 bilik, 2 Dewasa, 0 Kanak-kanak
Semua Penginapan di Chengdu

Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West

成都宽窄巷子西美居酒店(奎星楼美食街店)
No.1 ShangTongRen Road, Daerah Qingyang, Chengdu, Sichuan, China
Lihat Peta
Mecure Chengdu Lutianhua Kuanzhai Alley is located in QingYang district in Chengdu, adjacent to KuanZhai Alley. The hotel has complete facilities, restaurant, lobby bar, multi-functional meeting room, 24-hour gym and self-service laundry room to provide convenience to our guests. Our hotel is ideal for guests looking for great location and warm guest service.Lihat Lagi
Kami Memadankan Harga
0:00 / 0:00
Terakhir ditempah 1 jam yang lalu
4.8/5Sangat Baik·Lokasi Yang Cemerlang
Pan Cong dan Wang Yaru mempunyai layanan dan kebersihan yang baik, dan biliknya luas
Kemudahan
RestoranBilik senamanTempat letak kenderaanPercumaKaféBilik mesyuaratBilik berbilang fungsiTaman permainan kanak-kanakStoran bagasiPanggilan kejutKaunter penerimaan tetamu 24 jam
Semua Kemudahan
Persekitaran
Metro: Kuanzhaixiangzi Alleys
(710m)
Metro: Tonghuimen
(1.1km)
Lapangan Terbang: Lapangan Terbang Antarabangsa Shuangliu
(20.3km)
Peta

Bilik

Ulasan Tetamu

Polisi

Perkhidmatan & Kemudahan

Bilik Deluxe Double
4

Bilik Deluxe Double

1 katil queen
32m² | Tingkat: 9-17
Mempunyai tingkap
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Bilik Mandi Peribadi
Peti sejuk
Bar mini
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Bilik Tetamu (Katil double)
8

Bilik Tetamu (Katil double)

1 katil queen
35-40m² | Tingkat: 9-17
Mempunyai tingkap
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Bilik Mandi Peribadi
Peti sejuk
Bar mini
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Parent-child Room
4

Parent-child Room

1 katil queen
35m² | Tingkat: 13-15
Mempunyai tingkap
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Bilik Mandi Peribadi
Peti sejuk
Bar mini
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Bilik Khas Katil Saiz Queen
4

Bilik Khas Katil Saiz Queen

1 katil queen
25-28m² | Tingkat: 9-17
Mempunyai tingkap
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Bilik Mandi Peribadi
Bar mini
Pengemasan harian
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Suite Keluarga
4

Suite Keluarga

1 katil queen dan 1 Katil bujang
45m² | Tingkat: 9-17
Mempunyai tingkap
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Bilik Mandi Peribadi
Peti sejuk
Bar mini
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Bilik Tetamu (2 katil)
6

Bilik Tetamu (2 katil)

2 Katil bujang
35m² | Tingkat: 9-17
Mempunyai tingkap
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Bilik Mandi Peribadi
Peti sejuk
Bar mini
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Bilik Superior (2 katil)
7

Bilik Superior (2 katil)

2 Katil bujang
32m² | Tingkat: 9-17
Mempunyai tingkap
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Bilik Mandi Peribadi
Peti sejuk
Bar mini
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Discount Twin Room
5

Discount Twin Room

2 Katil bujang
32m² | Tingkat: 9-17
Mempunyai tingkap
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Bilik Mandi Peribadi
Bar mini
Pengemasan harian
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Bilik Deluxe Keluarga
6

Bilik Deluxe Keluarga

1 katil queen dan 1 Katil bujang
25-28m² | Tingkat: 9-17
Mempunyai tingkap
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Bilik Mandi Peribadi
Peti sejuk
Bar mini
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Suite
6

Suite

1 katil queen
45m² | Tingkat: 9-17
Mempunyai tingkap
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Bilik Mandi Peribadi
Peti sejuk
Bar mini
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Bilik Double Standard
6

Bilik Double Standard

1 katil queen
28m² | Tingkat: 9-17
Mempunyai tingkap
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Bilik Mandi Peribadi
Peti sejuk
Bar mini
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Bilik Double Superior
5

Bilik Double Superior

1 katil queen
28m² | Tingkat: 9-17
Mempunyai tingkap
Wi-Fi Percuma
Dilarang merokok
Penyaman udara
Bilik Mandi Peribadi
Peti sejuk
Bar mini
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Sembunyi Jenis Bilik

Ulasan Tetamu(1481)

4.8/5
Sangat Baik
Ulasan Yang Disahkan
  • Kebersihan4.8
  • Kemudahan4.8
  • Persekitaran4.8
  • Perkhidmatan4.8
P‍e‍n‍g‍g‍u‍n‍a‍ ‍T‍e‍t‍a‍m‍u
8 Mei 2024
Perkhidmatan: Perkhidmatan ini sangat baik. Ketika kami mula-mula datang ke sini, kami diberi naik taraf bilik secara percuma Namun, pasangan tidak suka, jadi kami tinggal di bilik asal. Buah-buahan alu-aluan juga sangat bertimbang rasa, dan sarapan pagi serta bar mini juga sangat bagus. Mungkin ada banyak nyamuk pada waktu malam, jadi selepas menelefon meja depan pada larut malam, mereka menyediakan pati minyak angin dan cecair ubat nyamuk elektrik sebelum pergi, mereka juga meminta maaf dan memberi saya cenderahati (。・ω・。)ノ. ♡ Pada hari terakhir kami, selepas waktu daftar keluar, kami masih makan di luar meja penyambut tetamu mengatakan bahawa kami boleh membantu dengan daftar keluar lewat secara percuma Hotel ini berhampiran Jalan Kuixinglou Terdapat banyak makanan yang lazat dan berbaloi untuk wang di sebelahnya ialah Lorong Kuanzhai, tetapi nisbah harga/prestasi Lorong Kuanzhai adalah sangat rendah. Terdapat juga perkara yang tidak baik, iaitu tingkap bilik kami tidak ditutup rapat, ada nyamuk pada waktu malam (pelik sangat, kerana tingkap skrin sangat ketat, saya tidak tahu dari mana datangnya), dan lif sangat perlahan. Sarapan untuk dua orang: Ini juga hebat, sarapan paginya sangat lazat dan kepelbagaiannya sangat kaya, lihat gambar 2
Teks AsalTerjemahan disediakan oleh Google
P‍e‍n‍g‍g‍u‍n‍a‍ ‍T‍e‍t‍a‍m‍u
15 April 2024
Bersih, bilik tenang, air mandi kuat, dan katilnya sangat selesa .Saya memuji kakak yang membersihkan bilik tetamu di tingkat 9 Sungguh Hangat dan bertimbang rasa, lebih baik jika bilik mandi mempunyai lampu cermin cermin. Semuanya berpuas hati.
Teks AsalTerjemahan disediakan oleh Google
水‍登‍日‍天
11 April 2024
Hotel ini terletak berhampiran Kuanzhai Alley, yang boleh dicapai dengan berjalan kaki dalam 7 atau 8 minit Selang dalam bilik agak istimewa .
Teks AsalTerjemahan disediakan oleh Google
T‍i‍a‍1‍2
1 April 2024
Bilik tu macam biasa je, tapi baunya sangat kuat aku masih tak tahu macam mana bau dari pembentung aku asalnya nak tukar bilik lain, tapi lepas kawan aku cakap bilik dia pun sama tak tanya la mesti macam ni selalu! Perkhidmatan ini cukup baik, dan terdapat tempat untuk makan betul-betul di seberang jalan!
Teks AsalTerjemahan disediakan oleh Google
P‍e‍n‍g‍g‍u‍n‍a‍ ‍T‍a‍n‍p‍a‍ ‍N‍a‍m‍a
27 Mac 2024
Biliknya sangat bagus. Kami juga menaik taraf jenis bilik secara percuma. Ia bersih dan kakitangan perkhidmatannya sangat mesra.
Teks AsalTerjemahan disediakan oleh Google
P‍e‍n‍g‍g‍u‍n‍a‍ ‍T‍e‍t‍a‍m‍u
23 Mac 2024
Bilik katil double agak luas dan bilik mandinya besar. Kakitangan dan perkhidmatannya sangat baik boleh juga perjalanan dengan mudah Kita boleh keluar dari hotel pada jam 6 pada hari berlepas Terdapat perkhidmatan sarapan pagi ekspres dan susu yang sangat bertimbang rasa
Teks AsalTerjemahan disediakan oleh Google
j‍e‍j‍u‍d‍o
28 Februari 2024
Mereka membenarkan saya tinggal di Chengdu tanpa pergi ke hotel lain. Akibatnya, saya tinggal selama 4 malam. Saya akan menempah lagi lain kali saya datang ke Chengdu. Terima kasih kepada semua kakitangan.🙏
Teks AsalTerjemahan disediakan oleh Google
S‍o‍m‍n‍u‍s‍ ‍h‍u‍i‍m‍o‍u
26 Februari 2024
Untuk lebih daripada 300 yuan, anda boleh merasai perkhidmatan hotel berbintang, apa kata datang ke sini. Lelaki di meja depan adalah lembut dan bertimbang rasa. Sentiasa ada kata-kata sopan dan saya akan bertanya khabar setiap kali saya melalui meja depan. Semasa mendaftar masuk, tetamu akan ditanya sama ada mereka mempunyai sebarang keperluan bilik. Apabila anda duduk di lobi, adik lelaki itu dengan cepat akan menghidangkan anda secawan teh hitam hangat, yang sangat bertimbang rasa. Segala persoalan akan dijawab dengan sabar. Servis memang bagus. Bilik itu juga sangat selesa, tilamnya agak lembut. Wanita di jabatan pengemasan juga sangat bertanggungjawab setiap hari dan tidak akan keberatan untuk menambah bekalan Minuman di dalam peti sejuk kecil adalah percuma dan akan diisi semula setiap hari Lokasinya juga sangat baik, anda boleh berjalan ke Kuanzhai Alley dan Jalan Kuixinglou Jika anda datang ke Chengdu pada masa akan datang, Ini dia perkhidmatannya sangat mesra dan bagus
Teks AsalTerjemahan disediakan oleh Google
P‍e‍n‍g‍g‍u‍n‍a‍ ‍T‍e‍t‍a‍m‍u
22 April 2024
Buah selamat datang: sangat lazat Kebersihan: Sangat bersih dan kemas Persekitaran: Cemerlang, tetapi tempat letak kereta hotel agak kecil Jika anda tiba lewat, tidak akan ada tempat untuk meletak kenderaan. Perkhidmatan: Sangat baik dan mesra Perasaan keseluruhannya sangat bagus. Hotel yang terpuji
Teks AsalTerjemahan disediakan oleh Google

Polisi Tempat Penginapan

Waktu Daftar Masuk & Daftar Keluar
Waktu daftar masuk: Selepas 14:00
Waktu daftar keluar: Sebelum 12:00

Waktu operasi meja penyambut tetamu: 24/7

Kiosk daftar masuk layan diri

Tetamu Diterima
Tetamu dari setiap negara/rantau diterima

Polisi Kanak-kanak
Kanak-kanak dari semua peringkat umur dialu-alukan di hotel ini.
Kanak-kanak berumur antara 0 hingga 17 tahun boleh menginap secara percuma jika katil tambahan tidak diperlukan.

Katil Bayi dan Katil Tambahan
Untuk semua jenis bilik, katil bayi tidak boleh ditambah. Polisi katil tambahan berbeza-beza mengikut jenis bilik. Sila rujuk polisi jenis bilik yang berkaitan.

Sarapan Pagi
JenisBarat, Cina
GayaBufet
Waktu buka[Isn - Aha] 06:30-10:00 Buka
UmurBayaran
Dewasa
CNY 58.00 (kira-kira RM 37.32) seorang
Bayaran sarapan tambahan tidak termasuk dalam jumlah bayaran dan perlu dibayar di tempat penginapan.

Lihat Lagi

Keterangan Penginapan

  • Dibuka: 2021
  • Bilangan Bilik: 168
Mecure Chengdu Lutianhua Kuanzhai Alley is located in QingYang district in Chengdu, adjacent to KuanZhai Alley. The hotel has complete facilities, restaurant, lobby bar, multi-functional meeting room, 24-hour gym and self-service laundry room to provide convenience to our guests. Our hotel is ideal for guests looking for great location and warm guest service.

Perkhidmatan & Kemudahan

Bilik senaman
Bilik mesyuarat
Taman permainan kanak-kanak
Restoran
Restoran
Masakan: Cina
Lihat Lagi

Soalan Lazim

Apakah waktu daftar masuk dan waktu daftar keluar di Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West?

Waktu daftar masuk adalah selepas 14:00 dan waktu daftar keluar adalah sebelum 12:00.

Apakah kemudahan dan perkhidmatan yang disediakan di Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West?

Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West mempunyai kemudahan dan perkhidmatan yang berikut: Bilik senaman, Tempat Letak Kenderaan, Restoran.

Adakah sarapan disediakan di Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West?

Ya, Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West menyediakan sarapan.

Apakah lapangan terbang yang terdekat dengan Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West?

Lapangan terbang terdekat adalah Lapangan Terbang Antarabangsa Shuangliu. Jaraknya adalah 20.3km dari hotel dan dalam perjalanan lebih kurang 40minit dengan menaiki teksi.

Adakah Wi-Fi disediakan di Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West?

Ya, hotel menyediakan Wi-Fi.

Adakah Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West menyediakan perkhidmatan jemputan pergi-balik lapangan terbang?

Tidak, Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West tidak menyediakan perkhidmatan jemputan pergi-balik lapangan terbang.

Adakah Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West mempunyai kolam renang?

Tidak, Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West tidak mempunyai kolam renang.

Adakah tempat letak kenderaan disediakan di Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West?

Ya, tempat letak kenderaan disediakan di Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West.

Berapakah harga untuk menginap di Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West?

Harga di Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West adalah tertakluk kepada perubahan mengikut tarikh, polisi hotel, dan faktor lain. Untuk melihat harga, sila cari tarikh yang anda ingin menginap di hotel.

Adakah Mercure Chengdu Kuanzhai Alley West terletak berhampiran dengan stesen pengangkutan?

Stesen terdekat adalah Kuanzhaixiangzi Alleys. Ia berjarak 710m dari hotel. Lihat di Peta

Tentang Penginapan Ini

Lapangan Terbang TerdekatLapangan Terbang Antarabangsa Shuangliu
Jarak ke Lapangan Terbang20.96KM
Stesen Kereta Api TerdekatChengdu Railway Station
Jarak ke Stesen Kereta Api5.82KM
Stesen Kereta Api Bawah Tanah TerdekatKuanzhaixiangzi Alleys
Jarak ke Stesen Kereta Api Bawah Tanah0.82KM
Harga Purata DaripadaMYR445
Penarafan Bintang Hotel4