dE Mesra Villa
0 malam
Bilik dan Tetamu
1 bilik, 2 Dewasa, 0 Kanak-kanak
Semua Penginapan di Sena

dE Mesra Villa

Kampung Padang Behor, 01000, Sena, Perlis, Malaysia
Lihat Peta
Stop at De Mesra Villa to discover the wonders of Kangar. The hotel offers guests a range of services and amenities designed to provide comfort and convenience. All the necessary facilities, including free Wi-Fi in all rooms, 24-hour security, 24-hour front desk, Wi-Fi in public areas, car park, are at hand. Television LCD/plasma screen, internet access – wireless, internet access – wireless (complimentary), non smoking rooms, air conditioning can be found in selected guestrooms. The hotel offers various recreational opportunities. Convenience and comfort makes De Mesra Villa the perfect choice for your stay in Kangar.Lihat Lagi
Kami Memadankan Harga
hotel overview picture
4/5Kebersihan: 4.0
Kesemua 1 Ulasan
Kemudahan
Tempat letak kenderaanKaunter penerimaan tetamu 24 jamPerkhidmatan ambil di lapangan terbangWi-Fi di kawasan awam
Semua Kemudahan
Persekitaran
Lapangan Terbang: Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim
(50.3km)
Mercu Tanda: Masjid Alwi
(2.5km)
Mercu Tanda: Masjid Al-Rahman, Kampung Belukar
(3.0km)
Peta

Bilik

Ulasan Tetamu

Polisi

Perkhidmatan & Kemudahan

Suite
1

Suite

2 Katil double
Dilarang merokok
Penyaman udara
TV LCD
Peralatan menyeterika
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Bilik Deluxe
1

Bilik Deluxe

1 Katil double
Dilarang merokok
Penyaman udara
TV LCD
Peralatan menyeterika
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan
Bilik Deluxe Superior
1

Bilik Deluxe Superior

1 Katil double dan 1 Katil bujang
Dilarang merokok
Penyaman udara
TV LCD
Peralatan menyeterika
Maklumat Bilik
Semak Ketersediaan

Ulasan Tetamu(1)

4/5
Ulasan Yang Disahkan
  • Kebersihan4
  • Kemudahan4
  • Persekitaran4
  • Perkhidmatan4

Tempah sekarang dan tulis ulasan selepas penginapan anda untuk mendapat sehingga 120 Trip Coins (kira-kira RM 5.73). Trip Coins boleh digunakan untuk jimat harga bilik dengan segera.

Amirul
7 Februari 2024
*************. Secara keseluruhan, pengalaman bermalam di sini untuk bilik 2 katil double: 8/10. Pendapat saya, berbaloi dengan kos untuk 3 hari 2 malam untuk tujuan pergi ambil anak di universiti. Lokasi motel ni dekat dengan bandar, dan bangunan motel ni pun terletak sederet dengan kedai serbaneka. Jadi, senang untuk pergi beli barang-barang keperluan jika perlu. Ada juga sawah padi kecil bersebelahan motel, jadi bilik yang kami duduk dapat nikmati pemandangan tu. Dari segi kebersihan dan perkhidmatan, bahagian luar lobi motel masa tu mungkin tengah selenggara atau tambah baik, tapi tidak menganggu laluan untuk masuk. Kemudahan yang disediakan dalam bilik, seperti bilik air berada dalam keadaan yang baik. Tapi, bilik yang saya duduk airnya ambil masa untuk keluar laju dan stabil, mungkin ada masalah dekat pam. Katil2 agak selesa juga, tiada bau yang tidak menyenangkan. Ruang bilik agak selesa untuk kami 5 orang. Ada ruang untuk bentang alas tidur di lantai jika perlu. Siaran TV pula disediakan channel tempatan dan juga radio. Cawan dan pemanas air tidak disediakan di dalam bilik, tetapi mereka sediakan mesin Coway untuk ambil air minum sejuk dan panas, cawan2 dan paket minuman segera di lobi. Tentang pendingin hawa, kelajuan airnya mungkin agak perlahan sedikit (tak boleh nak bandingkan dengan kalau yang biasa tu macam mana, sebab selalu guna ^^;). Ada sekali ia ada masalah, jadi dia tak keluarkan udara sejuk. Tapi, selepas dibuka semula selepas kami balik semula ke bilik, ia jadi okey kembali. Apa yang boleh ditambah baik, lantai seramik, walaupun tidak memudaratkan, tetapi perlu segera dibaiki sebab terbuka/longgar/tidak melekat pada lantai. Selain tu, pemilik munkin boleh sediakan pemanas air atau cawan dalam setiap bilik. Pam air untuk bilik air mungkin boleh dibaiki dan sistem air panas bilik air mungkin boleh ditambah baik. Pendingin hawa mungkin boleh dibaiki/selenggara/ditambah baik untuk lebih keselesaan. Mungkin motel diselenggara, boleh sediakan bilik yang boleh digunakan untuk golongan OKU, jika belum ada (saya tak perasan ada atau tidak, tapi tengok macam semua bilik ditingkat atas, dimana tak ada cara naik selain tangga). Tips yang saya boleh beri dari pengalaman saya, jangan lupa bawak extension kalau tempah mana2 tempat bermalam sebab kekadang soketnya tak banyak. Bawa juga plastik sampah sendiri, senang kalau nak buang sampah. Penyangkut baju, barang mandi, dan lain2 keperluan mungkin boleh bawa juga, untuk situasi saya lah. Motel ni rasanya bisnes keluarga, jadi adalah juga anak2 nya di lobi kekadang. Yang uruskan check-in saya masa waktu malam pun ialah anak lelakinya (rasanya). Jadi, mungkin cara diorang mungkin kurang profesional, dari segi sapaan kepada tetamu yang datang untuk check-in. Tapi, mereka masih mesra dengan kami. Mungkin kalau anak2 mereka dapat tetamu yang selain orang melayu, mungkin mereka akan rasa malu/tak biasa. Jadi part tugas sebagai receptionist tu, orangnya perlu belajar cara2 berhubung dan melayan tetamu untuk dapat first impression yang bagus. Semoga pemilik dimurahkan rezeki dan diberkati Allah SWT bisnes motel mereka.. Semoga mereka terus tambah baik perkhidmatan diorang dan dapat luaskan lagi perkhidmatan.
Terjemah

Polisi Tempat Penginapan

Waktu Daftar Masuk & Daftar Keluar
Waktu daftar masuk: 14:00–24:00
Waktu daftar keluar: 12:00–13:00.

Waktu operasi meja penyambut tetamu: 24/7

Polisi Kanak-kanak
Kanak-kanak dari semua peringkat umur dialu-alukan di hotel ini.

Katil Bayi dan Katil Tambahan
Katil tambahan kecuali katil bayi boleh ditambah untuk semua jenis bilik.
Bayaran untuk katil tambahan tidak disertakan dalam jumlah harga. Untuk butiran lanjut, sila hubungi pihak hotel.

Lihat Lagi

Keterangan Penginapan

  • Dibuka: 2012
  • Diubah Suai: 2013
  • Bilangan Bilik: 13
Stop at De Mesra Villa to discover the wonders of Kangar. The hotel offers guests a range of services and amenities designed to provide comfort and convenience. All the necessary facilities, including free Wi-Fi in all rooms, 24-hour security, 24-hour front desk, Wi-Fi in public areas, car park, are at hand. Television LCD/plasma screen, internet access – wireless, internet access – wireless (complimentary), non smoking rooms, air conditioning can be found in selected guestrooms. The hotel offers various recreational opportunities. Convenience and comfort makes De Mesra Villa the perfect choice for your stay in Kangar.

Perkhidmatan & Kemudahan

Lihat Lagi

Soalan Lazim

Apakah waktu daftar masuk dan waktu daftar keluar di dE Mesra Villa?

Waktu daftar masuk adalah selepas 14:00 dan waktu daftar keluar adalah sebelum 13:00.

Apakah kemudahan dan perkhidmatan yang disediakan di dE Mesra Villa?

dE Mesra Villa mempunyai kemudahan dan perkhidmatan yang berikut: Tempat Letak Kenderaan, Kaunter penerimaan tetamu 24 jam, Perkhidmatan ambil di lapangan terbang.

Apakah lapangan terbang yang terdekat dengan dE Mesra Villa?

Lapangan terbang terdekat adalah Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim. Jaraknya adalah 50.3km dari hotel dan dalam perjalanan lebih kurang 56minit dengan menaiki teksi.

Adakah Wi-Fi disediakan di dE Mesra Villa?

Sila lihat senarai kemudahan di halaman hotel.

Adakah dE Mesra Villa menyediakan perkhidmatan jemputan pergi-balik lapangan terbang?

Ya, dE Mesra Villa menyediakan perkhidmatan jemputan pergi-balik lapangan terbang.

Adakah dE Mesra Villa mempunyai kolam renang?

Tidak, dE Mesra Villa tidak mempunyai kolam renang.

Adakah tempat letak kenderaan disediakan di dE Mesra Villa?

Ya, tempat letak kenderaan disediakan di dE Mesra Villa.

Berapakah harga untuk menginap di dE Mesra Villa?

Harga di dE Mesra Villa adalah tertakluk kepada perubahan mengikut tarikh, polisi hotel, dan faktor lain. Untuk melihat harga, sila cari tarikh yang anda ingin menginap di hotel.

Adakah dE Mesra Villa mempunyai kemudahan kanak-kanak?

Tidak, dE Mesra Villa tidak mempunyai kemudahan kanak-kanak.

Adakah dE Mesra Villa mempunyai restoran?

Tidak, dE Mesra Villa tidak mempunyai restoran.

Tentang Penginapan Ini

Lapangan Terbang TerdekatLapangan Terbang Sultan Abdul Halim
Jarak ke Lapangan Terbang50.35KM
Harga Purata DaripadaMYR113
Penarafan Bintang Hotel2